"" Purple Area: Bloomingvilles ljuva vårfärger

söndag, december 27, 2009

Bloomingvilles ljuva vårfärger

Puh, jul, vilken pärs. Är helt slut, eller nja.. inte riktigt. Jag var helt slut på julaftons kväll men sedan dess har jag bara slappat, ätit godis och sett på tv. Rena fördärvet alltså, känner mig helt försoffad. Men häromdagen damp Bloomingvilles nya vår- och sommarkatalog 2010 ner i brevlådan och den måste jag bara dela med mig av. Den är fullproppad med ljuvliga femtiotals pasteller och har en så härlig vår och sommarkänsla.

God fortsättning!

5 kommentarer:

Nilla sa...

Det ser härligt ut!

Linda P sa...

De aprikosa pastellerna var lite läskiga, tycker jag. Tog mig rakt tillbaka till 80-talet och mina prickiga skipants med hällor. Brrrr! ;)

Proforma - Irene sa...

Har också legat på soffan framför tv´n med pralinasken på magen... eller rättare sagt... i magen, för dom är slut nu!
Mycket vår och sommarkänsla i bilder, det kan man inte säga annat om... men alldeles för sött för mig! Är aprikost och mintgrönt verkligen på väg tillbaka!? Usch, usch...
God fortsättning!

[room] by sofie sa...

Underbara färgkombintioner! Känns verkligen vår. Perfekt inspiration då jag letar efter lite ny rolig kombinationer :)

Skönt att du hunnit slappa och återhämta dig efter julstöket!

Vi hörs :)
Sofie

purple area sa...

Nilla, visst gör det!
Linda, ja förstår precis vad du menar, den kan ge lite konstiga wibbar.
Irene, Härligt, man kan alltså inte få för många praliner. Ja pastellerna, jag tror faktiskt att de är på väg tillbaka. Ska bli spännnande att se vad som händer.
Sofie, så bra, de här färgerna är både kul och ger en konstiga flashbacks. Slappa var rätt ord, vi hörs absolut!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...