"" Purple Area: Living Etc julnummer

tisdag, december 15, 2009

Living Etc julnummer

Senaste numret av Living Etc heter 'Style your perfect Christmas' och är fullspäckat med julinspiration. Det innehåller en hel del kul och annorlunda idéer man studerar bilderna lite närmare. Fina band uppsatta i en stjärna för att hänga julkorten i är en, att dekorera väggen med julgranskulor en annan, och lägg märke till de solfjäderformade pappersrundlarna i granen. Men den lilla söta renen framför brasan blev min favorit. Bilder från Living Etc.

9 kommentarer:

Inspirera Mera sa...

Vad härligt med julinspiration.
Kram Sandra

millandante sa...

Så mycket fint!! Det blir att köpa det numret... tack för tipset!

red ticking sa...

sooo pretty....

Gypsy Purple sa...

This is lovely!!!!!

Anonym sa...

Vilken dejlig mix Du presenterar!! Hoppas Du får en finfin jul med mycket sinnlighet & värme!

Du är så välkommen att delta i min tävling som jag lägger ut i morgon på min blogg, innan jag reser till Indien. Du får Du önska 'nästan fritt', bara det går att trycka ner i min megaryggsäck....

Agneta

Splendid Willow sa...

Ja, ska inte en sådan fyrbent vän flytta in hos dig till jul? Jag skickar gärna en till dig härifrån! Hoppas att allt är väl med dig. Kram, Mon.

sanne sa...

Köpte tidningen för någon dag sedan men har inte hunnit läsa den ännu. Får bli till helgen, gillar verkligen Living etc. Duktiga på det här med att presentera färger i bild.
Sanne/kungkarusell.se

Heleno Suassuna sa...

Trevlig inspirationskälla till jul.

Nice source of inspiration for Christmas.

Myownhome sa...

Vad mycket fint det finns på bilderna!!

God jul!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...