"" Purple Area: Daniellas Inreda Utreda - ny butik i Lomma

lördag, oktober 01, 2011

Daniellas Inreda Utreda - ny butik i Lomma

Idag har jag varit i Daniella Wittes nya butik Inreda Utreda som haft öppningspremiär i onsdags. Butiken som ligger i Lomma har varit öppen några gånger tidigare men nu kommer den att ha öppet regelbundet. Stilen är modern med lite blandning av lantligt och industri. Daniellas personliga smak går att känna igen i sortiment. Så här så det ut idag när jag var där. Det var så mycket snyggt, fick världens ha-begär och fick verkligen besinna mig. Men några saker fick jag med mig hem. Visar dem snart.


The blogger and former Ikea decorator Daniella Witte just opened this great little shop close to were I live. So much beautiful things. I have to really be strong not to buy everything with me home. But I bought a few thing, I will show you soon.

Foto Purple Area

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...