"" Purple Area: Lördagens inköp

söndag, oktober 02, 2011

Lördagens inköp

Igår hos Daniella fick jag en jättefin trådkorg med mig hem. Inte något jag egentligen behövde men jag liksom föll för den. Så nu har jag sprungit runt med korgen i huset och testat placering. Typiskt, eller hur? Hur som helst gillar jag den skarpt och även de små skålarna i svart och vitt mönster som jag också köpte. De två grå kuddarna i ull kommer från Granit och dom köpte jag också igår. Så jag som annars är lite seg på att köpa nytt hade alltså en riktig shoppinglördag!


I went shopping yesterday and this is what I had with me home. The two little black an white bowls plus the big basket (that I'm not sure were to place yet) comes from Daniellas shop, se former post. The grey cushions are from Granit.

Foto Purple Area

3 kommentarer:

House of Jammi - blogg och webshop sa...

De små skålarna gillade jag skarpt.

Kanel & Cayenne sa...

Jättefin trådkorg! Varför är det ibland så svårt att hitta ett bra ställe till vissa saker...? Jag tycker det blev fint med kuddarna i. /Nellie

baratradgard sa...

Kuddarna i trådkorgen var jättesnyggt!

Var på inspirationsföreläsning hos TingUte&Inne förra veckan och det pratades mycket om vedklabbarnas intåg i huset så därför ser jag ju genast hur inredningssnyggt du har det även med vedstapeln där i bakgrunden...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...