"" Purple Area: Härliga neutraler

lördag, oktober 29, 2011

Härliga neutraler

Idag har jag lite extra arbete, sitter just nu och gör ett 'så skapar du stilen' plock med neutrala färger och naturliga material. Till Metro Bostad förstås. Känner mig lite stressad och för att vinna tid bloggar jag nu samtidigt som min jobbdator laddar ner bilder. Multitasking, eller kanske bara lite lätt hysteriskt. Här kommer i alla fall ett blogginlägg långt om länge. Sprang på den här fina bilden mitt i surfandet. Härligt naturlig, eller hur?


Lovely neutrals, with basic and natural materials. Always nice!

Foto Vt Wonen

2 kommentarer:

Lise-Lotte sa...

Japp det det där är väldigt fint lugnt & harmoniskt!
Ha en skön helg
Kram
Lise-Lotte

Cez sa...

it works coz i came though your link on my blog!!!! love the straw seats...great color!!!! sweet weekend to you!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...