"" Purple Area: Shoppingrundan i Stockholm

söndag, oktober 16, 2011

Shoppingrundan i Stockholm

Det var någon som undrade vad jag köpte på shoppingrundan, ja inte blev det någon inredning precis. Snarare en Ceannis datorväska, ett par handskar på Åhléns, ett par oljerocksglansiga jeans från Zara (som jag redan använt därav det lite skrynkliga utseendet) och en tidning. Behöver jag nämna att jag är tokig i svart och har dessutom blivit lite förtjust i skinn den senaste tiden. Märkligt nog. Det är så fascinerande med strukturer som skinn/ull/stickat/siden/transparent m m. Styleby är en suveränt bra tidning, min favorit för tillfället. Gillar Elin Klings sätt att vara på framsidan, skriva ledaren, intervjua ur jag-perspektiv, och ibland även är modell i tidningen. Det är lite girl power över det.


My latest buys during the shopping tour in Stockholm yesterday. A laptop bag, a pair of gloves, pants from Zara and a fashion magazine that I like. No interior decorations this time!


Foto Purple Area

4 kommentarer:

House of Jammi sa...

Hoppas du hade det riktigt bra i Stockholm - och det låter det ju onekligen som om du har haft. Fina grejer du har köpt.

[room] by sofie sa...

Fina inköp, gillar också skinn just nu!!! Hoppas ni haft det bra i huvudstan och att bloggträffen var givande!

Vi hörs!
Kram // Sofie

nydahl inredning sa...

Håller med dig & ser fint ut det du köpt
Ha det så bra!

tina sa...

Fina saker du inhandlat!!
kram tina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...