"" Purple Area: DIY - Pimpa en tavla

lördag, oktober 08, 2011

DIY - Pimpa en tavla

Idag har jag pysslat, tro det eller ej, men jag blev så himla trött på en av våra tavlor. Den är visserligen inte så ful men den är lite slätstruken och bara försvinner bland allt vårt gråa. Så jag fick för mig att piffa upp den lite provisoriskt och helt enkelt klistra något annat ovanpå. Så jag började skära ut blommor i svart papper. Det blev inte supersnyggt men känns rätt ok så länge. Använder man lim som går att dra av och på kan man ångra sig senare.


A DIY projekt on Purple Area, its not every day this happens. But I was so tired of this picture and wanted to just put something else over. So with some black paper and glue it became a picture with black flowers instead.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...