"" Purple Area: Granits nya serie med industriprylar

måndag, oktober 03, 2011

Granits nya serie med industriprylar

Inte nog med det, klippte till med de här ljusstakarna av rör från Granit också. Ni har väl inte missat deras nya produkter av rör. Det finns en klädställning också och en vägghängare med krokar som liknar sådana där rattar man stänger av vattnet med. Hur coolt som helst. Visst har mina nya ljusstakar en skön industrikänsla, men kanske känns det som om det skulle varit några fler. En liten klunga helst. Ska nog ta och springa och köpa några fler.


I also bought these new candle sticks from Granit. I like the industrial style but aren't they too few. I think I need at least three more.

Foto Purple Area

7 kommentarer:

Skumpa och Spaljé sa...

Läckra, då skall jag kolla in krokarna, tack för tipset..

Kram Helena.

tina sa...

Jättecola, jag måste till Granit och kolla in dem irl=)
kram!

Kanel & Cayenne sa...

Granit överraskar! :) Är det inte 3 som är det magiska numret? /Nellie

maria westerlund sa...

Ja, de är bara för fina. Har tittat på dem själv. Vad kul att få se lite mer av ditt hem igen. Det tror jag fler än jag uppskattar. Men jag förstår att du efter fem år vill variera dig. Men med ditt fina hem, får vi läsare inte nog! häls. miaw/åland

[room] by sofie sa...

Granit kommer med den ena fina nyheten efter den andra! Snygga ljusstakarna blev på soffbordet... gillar soffbordet också mycket btw :))

Kram Sofie

Carmina sa...

I love!!!

Carmina

www.interiorsoriginals.blogspot.com

Anna - Stugstrapatser (fd Balkongliv) sa...

Fina grejer, men gillar inte att Granit kopierar krokarna från http://www.nickfraser.co.uk/. Lite för udda för att tåla kopiering, tycker jag!

Håller i övrigt med föregående: Snygga ljusstakar och framförallt snyggt bord! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...